ПОЛИТИКА ЗА КАЧЕСТВО

Стратегическа цел на политиката по качество на фирма „КАМКО“ ЕООД е:

Успешно развитие чрез постоянна удовлетвореност на всеки клиент от КАЧЕСТВОТО на разработваните от нас продукти, постигано по най-добрия и ефективен начин в оптимални срокове и на конкурентни цени.

Предлагане на пазара на козметични продукти, които отговарят на Нормативните изисквания, при строгото спазване на принципите на ДОБРИТЕ ПРОИЗВОДСТВЕНИ ПРАКТИКИ В КОЗМЕТИКАТА, гарантиращи НАЙ-ВИСОК КОНТРОЛ НА КАЧЕСТВОТО и висока степен на защита на човешкото здраве.

Реализирането на тази стратегия ние базираме на следните приоритети:

  1. Ориентираност към клиента: Ние зависим от нашите клиенти и затова се стремим да разбираме техните настоящи и бъдещи потребности, изпълняване и удовлетворяване на техните изисквания, и се стараем да надминаваме очакванията им.
  2. Ангажираност на ръководството: Приемане и прилагане на ПОЛИТИКА ПО КАЧЕСТВОТО на всички организационни нива, насърчаване на служителите в работата им за професионално и етично обслужване на клиентите.
  3. Въвличане на персонала: Хората, работещи в „КАМКО“ ЕООД са основният капитал и ръководството се стреми да стимулира потенциалните им възможности за професионална изява за постигане на непрекъснат и траен просперитет в Организацията.
  4. Непрекъснато подобряване: Наша постоянна цел е непрекъснатото подобряване на постиженията ни.
  5. Взаимно изгодно партньорство с доставчиците за успешно развитие и на двете страни: Ние и нашите доставчици сме взаимно свързани и взаимноизгодните отношения с тях ни помагат да създаваме стойност в съответствие с нормативните и клиентски изисквания.
  6. Отговорност за околната среда и управление на отпадъците: Защитаваме околната среда и способстваме за ограничаване на отпадъците и други емисии на замърсителите.
  7. Отговорност за устойчиво бъдеще: По-добро управление и бизнес практики, които са от полза за хората, природата и климата.

 

За изпълнението на стратегическата цел, ние се ангажираме да насочим усилията си към следните приоритетни ЦЕЛИ:

  1. Внедряване, успешно сертифициране и развитие на Интегриана система за управление на качеството, съответстваща на изискванията на БДС EN ISO 9001 и БДС EN ISO 22716.
  2. Висока отговорност и качество във взаимоотношенията с нашите клиенти, непрекъснато изучаване на техните изисквания и очаквания, постоянно оценяване на постигнатата степен на удовлетвореност и непрекъснат стремеж към повишаването й. Осигуряване на индивидуален подход към всеки клиент като се разчита на голяма гъвкавост, експресно реагиране, постоянна иновативност и добра работна организация.
  3. Високо съзнание за качество от страна на целия персонал, взаимно доверие, лоялност и екипен дух.
  4. Създаване на организация за непрекъснато поддържане и подобряване ефективността на системата за управление на качеството чрез: повишаване компетентността на персонала на всички нива за изпълнение на поставените цели; постоянно завищаващи се изисквания; постигане на висока дисциплина и персонална отговорност за качеството от всеки; мотивация; формиране на фирмена култура; практика; обучение и квалификация на персонала за подобряване на показателите за ефективност и ефикасност на реализираните процеси.
  5. Насърчаване на служителите в работата им за професионално и етично обслужване на клиентите.
  6. Дефиниране, оповестяване, наблюдение и актуализация на целите на фирмата, свързани със стратегическата насоченост на ръководството на фирмата за устойчиво развитие на фирмата – утвърждаване съществуващата роля на фирмата на международните и национален пазари, увеличаване на пазарния дял на дружеството.
  7. Поддържане на ефикасни и взаимоизгодни отношения с клиенти, партньори, държавни и местни органи на властта.
  8. Отчитане обстоятелствата и изискванията на заинтересованите страни, за да се определят рисковете и възможностите при управление на процесите във фирмата.
  9. Определяне на рисковете и възможностите, които трябва да бъдат взети предвид, за да се изгради увереност, че системата за управление на качеството постига желаните резултати.
  10. Планиране и предприемане на действия за овладяване на рисковете и възможностите, в зависимост от потенциалното им въздействие върху управление на фирмените процеси и оценяване на тяхната ефективност.
  11. Удовлетворяване изискванията на приложимите нормативни изисквания и стандарти за качество.

 

Ръководството на „КАМКО“ ЕООД е убедено, че реализирането на поставените цели може да бъде факт само чрез активното участие на целия персонал на фирмата. Убедени сме, че всеки наш служител ясно осъзнава ролята на качеството за положителното развитие на фирмата. Очакваме, че всеки чрез своите права, отговорности, способности и квалификация, ще работи съвестно, съзнателно и активно за изпълнение на политиката и целите по качество.

Като Управител на „КАМКО“ ЕООД, ДЕКЛАРИРАМ

личното си участие и отговорност в осъществяването на обявената политика по качеството.

1 Март 2024 г.                                                                                                                                

 

УПРАВИТЕЛ, Христо Драмов